دلیل چنین شرایطی می تواند عدم آشنایی مشتریان به نحوه سفارش و دریافت خدمات و نیز پیچیده و دردسرساز بودن این فرآیندها باشد که تا حد زیادی مخاطب را از خود دور می سازد. بنابراین بسیار مهم است که فرآیندها تا حد امکان آسان و قابل دستیابی برای کاربر بوده و به صورت سازمانی نیز برای تمام واحدها شفاف باشد.
هر چقدر فرآیندها محکم تر و ساده تر در کنار یکدیگر قرار گیرند علاوه بر اینکه تجربه کاربری بهتری ایجاد خواهند کرد، باعث بروز شرایط مستحکم تر و جامع تری برای ارائه خدمات نیز می شوند. نقاط ضعف احتمالی موجود در فرآیندها و امکان بروز خطا در آن ها می تواند بر روند کاری و طی مسیر دیجیتال مارکتینگ کسب و کار و مشتریان تاثیر بگذارد.
همانگونه که در محصولات به صورت کالا کیفیت و نحوه عملکرد کالا اهمیت بسیاری دارد در خدمات نیز فرآیندها نشان دهنده عملکرد بوده و از اهمیت بالایی برخوردارند.
جهت آشنایی با سایر عناصر معجون بازاریابی و مراحل دیجیتال مارکتینگ به سری مقالات دیجیتال مارکتینگ چیست؟” مراجعه نمایید.
منبع: https://bit.ly/2I02Hhv
درباره این سایت