هفتمین و آخرین عنصر در معجون بازاریابی در تعریف دیجیتال مارکتینگ فیلیپ کاتلر، physical evidence یا دارایی های فیزیکی نام دارد. دارایی های فیزیکی هر آن چیزی است که توسط مشتریان یک کسب و کار مشاهده می شود و بر روی آن ها تاثیرگذار است.

دارایی های فیزیکی یک کسب و کار شامل مواردی از جمله دفتر کار تا نحوه پوشش کارکنان آن می شود. این امر در محصولات به صورت کالا از تاثیرگذاری کم تری برخوردار است چرا که تمرکز مشتریان بر میزان کیفیت کالاست. اما در محصولات به صورت خدمات که کالایی به صورت فیزیکی و قابل مشاهده وجود ندارد، موارد قابل مشاهده فوق نقش جایگزین و پررنگی پیدا می کند.

جهت آشنایی با سایر عناصر معجون بازاریابی و دیگر مراحل دیجیتال مارکتینگ به مقاله دیجیتال مارکتینگ چیست؟” مراجعه نمایید.

منبع: https://bit.ly/3a9WyeB


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نمونه سوالات ازمون اسانسور با جواب Michael A guy Called Vahid فروش دمنوش نیوشا آخرین امید اشپزی تکنولوژي دوربين مداربسته / اخبار / تجهيزات حفاظتي سادات خیرگو